Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel

naszstasio

offlinenaszstasio blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Zobacz projekt STACH w IGN Projekt
50134 odwiedzin | wpisów: 36, komentarzy: 213, obserwuje: 48

Wpis poświąteczny ;-)

autor: naszstasio blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Hmm..

Dawno mnie tu nie było dlatego...

Zacznę od życzeń Noworocznych - wszystkim inwestorom szybkiego zamieszkania w swoich domkach,  a tym co już mieszkają samych pięknych chwil,  nieograniczonego budżetu oraz spełnienia marzeń ;-)

U nas w domku zaszło parę zmian ;-)

Po pierwsze - i najważniejsze dojechały mebelki do salonu - Pani zadzwoniła dwa dni przed Bożym Narodzeniem że są do odbioru - kosmos - ze skręcaniem zastała Nas Wigilia (w dosłownym znaczeniu tego słowa :-) ale daliśmy radę - niestety bajzel  po montażu- pudełka papier styropian itp - masakra, na szczęście mąż pomógł i udało się w miarę ogarnąć przed wyjazdem na Wigilię Do rodziców ;-)

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Co prawda nie wyregulowane jeszcze drzwi i zdjecia z nie podłączonym oświetleniem ale i tak już cieszy ;-)

Po drugie zawitała u nas żywa choineczka  - co prawda z początku się trochę sypała ale teraz regularnie podlewam więc jest ok.

blog budowlany - mojabudowa.pl

Niestety nie miałam innego łańcucha więc ten złoty niezbyt pasuje ale standardowo okres przedświąteczny był zapisany chorobowo więc byłam uwięziona w domu i nie było czasu na zakupy dlatego choinka została ubrana tym co posiadaliśmy ;-) w przyszłym roku na pewno będzie piękniejsza ;-)

Od mojego ostatniego wpisu odbyły się też dwie imprezki parapetówkowe - w tym jedna połączona z moimi urodzinami - jestem szczęśliwa że salon bez problemu mieści 18 osób z najbliższej rodzinki ;-)

blog budowlany - mojabudowa.pl

A dla każdego odwiedzającego kawałek torciku 

blog budowlany - mojabudowa.pl


Niestety nadal czekam na montaż listew przypodlogowych - najpierw zawalili sprzedający na allegro bo paczka przyszła po prawie miesiącu a później wujek - nasza złota rączka zwichnął bark - czekam cierpliwie dalej aż wujek wróci do zdrowia i przy okazji umaluje pokoik na górze ;-)

Z moim TŻ (towarzysz życia) czytaj mąż ;-) mieliśmmy ostatnio zabawę bo zaplanowaliśmy też budżet na ten rok - nawet nie zdawałam sobie sprawy że lista życzeń może być aż tak długa ;-) Dlatego mam nadzieję że uda się osiągnąć wszystkie cele ;-) czego sobie i wszystkim życzę ;-)

Pozdrawiam 

Agnieszka


Komentarze (11)
autor:bananowa  dodano: 2016-01-03 | 22:07:46
Sliczna choineczka, i mebelki tez bardzo fajne:) też tak jak ty powolutku dokopuję dodatki,a chciało by się na dzieńdobry poł H&Y wykupić!:Dpozdrowienia
autor:bananowa  dodano: 2016-01-03 | 22:08:34
a i zapomniałam 100 lat:)
autor:ewe.wysz  dodano: 2016-01-03 | 22:43:24
pięknie! Mała prośba proszę o zamieszczenie zdjecia kominka. Mamy mało miejsca najlepiej pasował by narożny ale cena . A u Was widzę że też wąskawo a kominek jest
autor:izulek-2013  dodano: 2016-01-03 | 23:12:38
Uwaga spiewam uslysz mnie ;))

Sto lat sto lat niech zyje zyje nam ;)))

Piekna choineczka. Fajnie ze mebelki dotarly bylo wiec jeszcze bardziej domowo na swieta :))
autor:izulek-2013  dodano: 2016-01-03 | 23:13:24
Zapomnialam ..poprosze torcika kawalątek na wynos ;))
autor:dankor  dodano: 2016-01-04 | 12:53:13
Przede wszystkim spóźnione sto lat! :) Też chciałabym obchodzić 28 urodziny ;) A choinka śliczna jest i basta! A na dodatek żywa. Moja tez trochę leci ale mam nadzieję, że mimo to przyjmie się do ogrodu, tak jak dwie poprzednie.
Odpowiedź do dankor
autor:naszstasio  dodano: 2016-01-04 | 13:52:16
Mam nadzieję że moja też się przyjmie ;-)
specjalnie braliśmy ją ze sprawdzonej szkółki a nie miejscowego bazarku żeby nie miała uszkodzonej bryły korzeniowej więc myślę że będzie nam długo rosła na pamiątkę pierwszych świąt we własnym domku ;-)
autor:monikaawymarzonykwadrat  dodano: 2016-01-05 | 18:38:17
Kochana wszystkiego najlepszego i najpiekniejszego z okazji urodzin:-) spóźnione, ale szczere! Co najlepsze jesteśmy w tym samym wieku;-) tzn.ja obchodziłam urodziny 1 stycznia;)) całe 28;D ehh coraz bliżej 30 ;-)
Mebelki pierwsza klasa cóż więcej mogę powiedzieć...cudne;) A choinka piękna, nawet bym nie powiedziała, że żywa może mieć tyle uroku - to chyba zależy od drzewka, bo Wasze jest extra.
Pozdrawiam!!!
autor:monikaawymarzonykwadrat  dodano: 2016-01-07 | 10:31:35
Hey a Ty nie pokazałaś kuchni w całej okazałości...gdzie jest wpis no gdzie??? ;-)
autor:kasirek  dodano: 2016-01-26 | 22:18:32
Fajnie się urządziliście. A firany mamy podobne:) Przy czasie i u sebie zaaktualizuje wpisy :) Pozdrawiam
autor:kasia51287  dodano: 2016-02-09 | 07:08:46
Pięknie u Was ;) A mebelki świetnie się wpasowały do Waszego wnętrza :) Gratuluję wspaniałego domku ;)
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja
Pow. użytkowa: 163.1 m²
Pow. użytkowa: 222.9 m²
Pow. użytkowa: 115.3 m²
Pow. użytkowa: 100 m²